هتل 3 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: